Capitol unul
Nota editorului: Această poveste a fost postată inițial de Jillian și Pomponio Magnus în Arhivele lui Kristen. Dacă doriți, puteți să-mi trimiteți un PM pentru a obține adresa web.
Sao Paolo, Brazilia, 1923
Când Alicia era adolescentă, mama ei crezuse că devotamentul ei religios era doar o fază. Fata începuse să se ridice înainte de răsăritul soarelui pentru a participa la slujba devreme. Acest lucru era foarte neobișnuit pentru că familia ei era compusă din negustori cu nasul dur din orașul Sao Paolo și rareori aveau timp pentru înclinații ezoterice. La început mama Aliciei a bănuit un băiat. Probabil că se întâlnea cu un tânăr greblă la liturghie sau, cel mai rău, un preot. Cu toate acestea, acest lucru s-a dovedit a nu fi cazul. Mama ei doar a ridicat din umeri, gândindu-se că fixarea lui Alicia cu Isus avea să dispară în curând.
Femeile din familia Aliciei nu erau proste, dar, ca majoritatea femeilor braziliene din clasa superioară, toate erau zoofile active. Mama ei și cele două surori ale ei țineau o canisa cu Rottweiler și se împerecheau cu acestea frecvent. Era un secret deschis; multe dintre aceste gospodării aveau canisa sau chiar un grajd care adăpostește un cal sau un măgar, deși nimeni nu a discutat vreodată despre asta într-o conversație politicoasă.
Într-o noapte, una dintre surorile ei s-a oferit să o introducă în arta iubirii câinilor. Alicia a fost de acord fără tragere de inimă. Gândul de a-și pierde virginitatea cu un câine nu-i intrase în minte. a insistat sora ei. Nu era ca și cum păcătuia; a sta cu un bărbat ar fi un păcat, a fi cu un câine era doar distractiv.
Când cele două fete au intrat în canisa, au găsit-o pe mama lor legată de un Rottweiler. Femeia mai în vârstă a zâmbit când și-a văzut fiica cea mică dezbrăcându-se și urcându-se în patru picioare. S-a produs un câine dornic, iar sora ei a îndrumat puțul spre pisiciul Aliciei. Câinele era bine dresat și a urcat cu nerăbdare pe Alicia. Penisul câinelui și-a perforat în scurt timp obstrucția himeneală. Aliciei i s-a părut totul degradant, dar și foarte incitant și, în cele din urmă, distractiv. Sora ei, între timp, se pusese și ea în patru picioare și era călare de un câine. Toate cele trei femei s-au așezat la o criză pasională de dragoste pentru câini. Destul de curând, Alicia a simțit nodul pentru prima dată în viața ei și s-a bucurat de primul ei orgasm cu un câine. Din acea zi, Alicia a devenit o iubitoare de câini.
Cu toate acestea, înclinațiile ei religioase nu aveau să dispară. Cum putea ea să-și împace împerecherea zilnic cu un câine și apoi să participe la Liturghie? Într-o zi, ea i-a pus întrebarea confesorului ei. Bătrânul oftă. O altă femeie cu aspect frumos se dusese la fiare. Fiind mai degrabă liberal însă, preotul a luat totul în liniște.
A fost o evanghelie apocrifă, a explicat el, de către un Baruh din Arimateea, care descria cum, atunci când Isus a intrat în Ierusalim călare pe un măgar, el a fost urmat de un alt măgar sub care era legată însăși Maria Magdalena cu penisul măgarului înăuntrul ei. A dovedit povestea că Biserica a tolerat bestialitatea? Nu neapărat, a remarcat preotul, doar că aceste lucruri se întâmplă. Poate că Baruch tocmai avusese o imaginație excesivă. Nu, Biserica nu a încruntat bestialitatea, cel puțin nu Biserica braziliană, deoarece acolo practica era atât de endemică.
De fapt, a oferit preotul, a existat un ordin special de călugărițe care s-ar putea să se potrivească doar gusturilor Aliciei, așa-numitele surori goale ale Mariei Magdalene. Erau călugărițe de bună-credință și casa lor mamă era în Recife, în nordul Braziliei. Biserica nu le-a făcut publicitate, pentru că era oarecum jenant, dar ei câștigaseră acceptarea sub Papa Alexandru al VI-lea, Papa Borgia, un bărbat care era el însuși destul de pervers, deoarece fusese fondată de propria sa fiică, Lucrezia, care fusese a intrat în cele din urmă în mănăstirea ei. Lucrezia pusese ca o condiție ca un jurământ de castitate să nu mai fie o cerință, în afară de interzicerea împerecherii cu bărbați umani.
Se spunea că jurămintele surorilor Mariei Magdalena includeau, printre altele, bestialitatea și nuditatea. Ordinul a fost interzis în Europa, dar a prosperat în Brazilia. Poate că Alicia ar putea să-i viziteze și, dacă ar fi atât de înclinat, să-și asume jurămintele.
A te alătura unei mănăstiri de maici, chiar și una compusă din călugărițe zoofile nudiste, nu a fost o decizie ușoară. Când Alicia i-a menționat problema mamei sale, femeia mai în vârstă a răspuns cu un nu sever. Tatăl Aliciei a fost și el împotriva ideii. Alicia a fost un premiu de prune. O căsătorie bine cu ea ar avansa averea familiei. A urmat un alt flux de pretendenți nereușiți.
Anii au trecut. Alicia a crescut pentru a deveni o femeie frumoasă, atrăgătoare. Ea a refuzat constant avansurile numeroșilor pretendenți care s-au apropiat de ea. Chiar și surorile ei fuseseră căsătorite.
În cele din urmă, după ce a refuzat oferta de căsătorie oferită de un proprietar foarte bogat, mama ei a luat-o deoparte. Era ea supărată? Bărbatul căruia tocmai îi spusese nu avea ferme mai mari decât unele țări europene! Fratele bărbatului fusese președinte! Și era o barcă de vis! A fost nodul? Nu a înțeles ea că bărbatul știa că toți s-au împerecheat cu câini și i-ar permite să continue acest lucru? Dar Alicia nu a spus nimic.
Sincer, ideea de a minți cu un bărbat, chiar și unul bogat și frumos, a umplut-o de repulsie. A se polua cu sperma unui bărbat era revoltător. Pentru a-și pedepsi intransigența, familia ei a trimis-o în hacienda, aproape de junglele din Matto Grosso. Slujitorii erau vigilenți și urmau instrucțiuni stricte să nu o lase să se împerecheze cu nicio fiară.
Într-o zi, Alicia a reușit să scape de veghe și a înșeuat un cal și a plecat călare singură prin câmpurile haciendei familiei ei. Prin negura dimineții, i s-a părut că vede o femeie goală conducând un măgar printr-un drum de țară. Ea a crezut că are halucinații și s-a apropiat cu atenție de viziunea nepământeană. A fost real, în regulă, iar când a salutat-o femeia a salutat-o zâmbind. Cu excepția unei călugărițe de călugăriță și a unui crucifix cu dildo, ea era nudă și avea penisuri tatuate pe față.
Da, a fost o soră goală a Mariei Magdalene, a explicat ea, și da, jurămintele ei au inclus nuditatea și bestialitatea. Alicia a observat cât de împăcată cu ea însăși părea femeia. Într-adevăr, a fost de acord călugărița, ea era cea mai liberă dintre femei, fără convenții, bărbați și, bineînțeles, îmbrăcăminte.
Pentru a-și dovedi punctul de vedere, călugărița a continuat să se împerecheze cu fiara, în timp ce o Alicia încântată ținea frâiele. Alicia i-a oferit călugăriței ospitalitatea haciendei familiei ei, dar călugărița a refuzat, deoarece se grăbea să ia medicamente într-un sat indian din junglă, unde a avut loc un focar de holeră.
După ce împerecherea s-a terminat, Alicia a întins mâna spre penisul măgarului care se retrage și l-a ținut în mâini, hipnotizată de mărimea și circumferința lui. Călugărița a recunoscut înfățișarea iubirii din Alicia și și-a luat mâinile în cupă pentru a capta bulgări de material seminal de măgar care ieșeau din țâțul ei și i-a oferit-o Aliciei care a îngenuncheat în fața ei ca și cum ar fi să primească împărtășania.
Gustul era mai puternic, mai sărat decât materialul seminal al câinilor ei și simțea și din țâța femeii, dar Alicia îl bău cu nerăbdare, savurând dacă era vin de împărtășire. Apoi un strigăt al unuia dintre servitorii haciendei care fusese trimis să o caute a adus-o înapoi la realitate. Călugărița a binecuvântat-o și a plecat în grabă.
Din acea zi, Alicia a devenit obsedată de a lua jurămintele unei surori goale a Mariei Magdalena. Familia ei devenise acum foarte insistentă să se căsătorească și a fost chemată înapoi la Sao Paolo, pentru că i se alesese un pretendent, un tip cu aspect nepoliticos care deținea o linie de transport maritim.
Între timp, la insistențele mamei ei, deoarece știa că Alicia suferă, i s-a permis să-și reia împerecherea cu câinii. În ciuda confortului oferit de câini, Alicia se simțea mizerabilă. Viitorul ei soț era destul de aproape de un animal, așa cum se putea găsi în genul uman, dar tot mergea pe două picioare, de cele mai multe ori. Mama ei a asigurat-o că îi va permite să continue împerecherea cu câinii și trebuia să fie ea însăși bine înzestrată.
Amintirea penisului măgarului mare care a intrat în călugărița goală pe un drum de țară a chinuit-o. Cum ar putea penisul oricărui bărbat să concureze cu acel arbore magnific? În noaptea dinaintea nunții ei, după înnoduri repetate, Alicia a pus la punct o cutie de călătorie improvizată, a luat niște bani și s-a urcat în tren spre Recife.
După zile de călătorie, ea a ajuns în cele din urmă la Recife. Bărbatul căruia i-a cerut indicații spre mănăstirea Surorilor Dezgolite ale Mariei Magdalena a privit-o nepoliticos. Sperma bătrână de câine i se prelingea pe picioare, o afecțiune pe care Alicia abia a mai observat-o pentru că starea normală a femeilor din familia ei, dar bărbatul cu siguranță a făcut-o. S-a aruncat cu privirea și a arătat spre un edificiu de pe un deal cu vedere la oraș.
Un taxi dărăpănat a dus-o la mănăstire pe ea și cu micile ei bunuri. Nu arăta impresionant, înconjurat de un vechi zid înalt care împrejmuia câteva hectare. Alicia a sunat în repetate rânduri, fără succes, până când în cele din urmă s-a deschis o mică gaură prin care o femeie mai în vârstă se uita la ea. Ce voia, întrebă călugărița, pe un ton neprietenos. Întrebarea o tulbură pentru o clipă pe Alicia. Ea a decis să fie sinceră. Își dorea o fiară, spuse ea implorând, și să trăiască nud, liber. Gaura s-a închis trântit.
Au trecut ore. Alicia a așteptat cu răbdare. Ploile musonice începuseră deja și destul de curând ea era umedă și mizerabilă. În cele din urmă, o mică ușă s-a deschis și o voce feminină a chemat-o. Ea a intrat într-o curte mică, destul de plăcută, unde stătea o femeie goală purtând doar un crucifix și o călugăriță de călugăriță.
Alicia a încercat să se prezinte, dar femeia a ignorat-o și și-a îndepărtat brusc hainele ude. În mănăstire nu erau permise haine, a explicat ea și, oricum, ar lua pneumonie dacă și-ar ține pe ale ei. Apoi i-a dat Aliciei un prosop uscat și un pahar de rom. Călugărița a plecat, luându-i Aliciei hainele ude și bagajele, iar ea a rămas așezată pe o bancă abia acoperită de prosop și sorbind încet din rom.
După ce călugărița s-a întors, de data aceasta conducând un mastiff mare, Alicia a zâmbit, asta putea să se descurce. Călugărița a plecat fără să scoată un cuvânt. Alicia a inspectat câinele și a descoperit că acesta avea un penis mare și noduri cu aspect fin și un scrot prea mare care găzduiește două testicule îngroșate.
Alicia nu o știa, dar rasa sa fusese dezvoltată de ordin de-a lungul anilor. Era bine antrenat și părea să știe ce să facă și, desigur, la fel și Alicia. După puțin timp, Alicia era în patru picioare, ferm atașată de câine prin nodul acestuia și incapabilă să se decupleze.
Alicia gemea orgasmic când călugărița a intrat din nou. Alicia nu a simțit nicio rușine să fie văzută așa. Câinele era minunat, i-a spus ea călugăriței, și se înghițise înăuntrul ei. Apoi călugărița dădu din cap și scoase un hipodermic cu o substanță lăptoasă. Aceasta a injectat-o într-o porțiune expusă a penisului câinelui. Alicia a simțit că penisul se întărește în interiorul ei și nodul chiar crește proporțional. Alicia a venit în repetate rânduri. Călugărița și-a mângâiat scurt sânii și a lăsat-o așa.
În casa ei, Alicia își văzuse mama și surorile rămânând înnodate timp de 20 de minute sau mai mult. Câinii, știa ea, vor veni în cele din urmă și dimensiunea nodului va scădea până când ea va fi capabilă să se decupleze. Alicia avusese deja orgasm în mod repetat când și-a dat seama că înnodarea ei stabilea un fel de record. Câinele a scâncit și un flux constant de material seminal sa curgă în Alicia. Dar a rămas destul de dur.
După ceea ce părea o veșnicie, călugărița a apărut din nou. Ea i-a zâmbit Aliciei și apoi a început să injecteze încă o dată penisul câinelui. Substanța a păstrat penisul câinelui dur, a explicat ea. Pentru o clipă, Alicia a intrat în panică, nodul a fost o tortură încântătoare și nu știa cât de mult ar putea continua corpul ei așa.
Au trecut orele. Alicia și-a pierdut numărătoarea orgasmurilor. Din când în când, călugărița venea și injecta penisul câinelui. Câinele nu părea incomod. Deși sperma lui nu mai curgea, penisul a rămas destul de dur. Alicia a pierdut noţiunea timpului. A căzut noaptea. Călugărița a pus sub ea un set de pături vechi acoperite cu material seminal uscat. Apoi Alicia se întinse, încă atașată de câine.
scâncetele câinelui au trezit-o. Se apropia zorile. Alicia era încă înnodată. Călugărița a mai venit o dată, dar de data aceasta nu a injectat penisul câinelui. A îngenuncheat lângă Alicia. A pus capul Aliciei în poală și și-a mângâiat sânii. Alicia a reușit în cele din urmă să aibă orgasm pentru ultima dată. Apoi nodul a coborât și Alicia s-a dezlegat cu un zgomot puternic, lăsând în urmă o târgă care căscă. Călugărița s-a așezat deasupra Aliciei, într-o poziție de 69 de ani și a început să lingă sperma de câine care ieșea din pizda tinerei.
Alicia nu avusese niciodată sex cu o altă femeie înainte. Dar când a văzut călugărița destul de dilatată în fața ei și-a lipit cu nerăbdare gura de cuna călugăriței. Tânăra avea gust de câine și de alt animal pe care nu l-a putut identifica.
Cele două femei au ajuns imediat la orgasm. Alicia s-a întins pe pături, a cheltuit și a adormit. Călugărița a zâmbit răutăcios și a plecat, întorcându-se de data aceasta conducând un măgar care arăta un penis mare, semierect. A trezit-o pe Alicia blând. Alicia se uită cu uimire la noua fiară. O dureau mușchii, dar nu s-au plâns când călugărița i-a îndrumat să se urce în patru picioare deasupra unei bănci pentru a-și oferi pisicii măgarului. Călugărița a poziționat fiara cu experiență, iar Alicia a simțit penisul fierbinte de măgar apăsând pe pisică.
A fost o potrivire strânsă și a fost nevoie de ceva, dar în cele din urmă Alicia a simțit că axul măgarului intră în ea. Senzația de plenitudine a fost extraordinară și, de asemenea, dureroasă. Alicia a fost complet excitată pentru că știa că aceasta era împlinirea a ceea ce și-a dorit toată viața. Ea a început să tragă cu măgarul cu pasiune, în timp ce călugărița ținea ferm animalul și îi striga încurajarea.
După un timp, animalul a devenit înnebunit. A trebuit să se decupleze, spuse călugărița cu un accent de urgență în voce. Alicia, a explicat ea, nu este încă pregătită să o lase să intre în ea. Alicia se trase înainte cu regrete și penisul măgarului a ieșit din ea. Călugărița a pus-o în genunchi și apoi a lipit penisul măgarului de buzele Aliciei. Măgarul a venit spectaculos, eliberând un volum major de material seminal de măgar în fața și gura Aliciei.
Călugărița i-a zâmbit și a ajutat-o să se ridice. Ambele femei, dar în special Alicia, erau acoperite cu material seminal de măgar. Animalul braja zgomotos.
Felicitări, spuse călugărița, ai fost botezată. Și a sărutat-o pe buze și a luat-o de mână și a condus-o în mănăstire.
Anii au trecut. Alicia a luat jurămintele cu surorile goale ale Mariei Magdalene. Ea și-a luat numele Leda, după Sfânta Leda din Nicomedia, o martiră apocrifă care fusese înțepată în țeapă pe penisul unui cal pentru că nu s-a căsătorit cu un păgân. Jurămintele Ledei includeau nuditatea, sărăcia și bestialitatea.
Părerile au fost amestecate când familia Ledei a primit vestea despre noua ei carieră. Tatăl ei, sincer, nu înțelegea devotamentul ei religios, deși se obișnuise cu bestialitatea pe care soția și fiicele lui o practicau în mod deschis. Mama, însă, l-a convins să o ierte pe Leda și a pornit să o viziteze la Recife. Acolo cele două femei au vorbit printr-un grătar.
Mama ei vedea că Leda arăta bine. Cu excepția șuviței de călugăriță și a unui vibrator mare care se preface ca un crucifix, ea era nudă și purta un bronz închis la culoare. Sfarcurile ei erau mândri și erecte, iar aureola erau întunecate și ample. Fața ei purta mai multe penisuri tatuate puse pe ea la hirotonire. Buzele ei erau întinse și un flux constant de material seminal de măgar curgea din el. Era fericită, a întrebat mama ei.
Da, răspunse Leda, radiantă. Viața ei nu putea fi mai bună. Măgarii erau foarte bine înzestrați, iar materialul seminal lor era abundent și delicios. Ea nu cunoscuse niciodată atât de multă libertate. Cele două femei au vorbit mult și și-au rezolvat toate diferențele. Când mama ei a plecat, a auzit gîchitul unui măgar în spatele zidurilor mănăstirii.
Viața de călugăriță era mai mult decât se așteptase Leda. Nuditatea lor era convenabilă la tropice și călugărițele dormeau toate în camere simple, neîmpodobite, care nu aveau uși. Acest lucru a dus la multe vizite nocturne și dragoste între surori. Cât despre fiare, călugărițele țineau o mare menajerie de câini și cabaline. Tradiția cere ca în orice moment să existe o călugăriță ținută înnodată cu un câine sau împerechetă cu o ecvideă. Leda s-a obișnuit cu ușurință cu ciclul rugăciunii, a dragostei lesbiene și a împerecherii animalelor, care a devenit rutina ei zilnică.
În mod frecvent, surorile se aventurau să iasă din mănăstire, fără haine, desigur. Prima dată când Alicia a fost trimisă nud într-o comisie în Recife, s-a simțit foarte conștientă. La urma urmei, ea a fost moștenitoarea unei familii bine cunoscute și respectate, nu genul la care te așteptai să fii pe o piață, lăsându-se cu fundul gol, cu penisuri tatuate pe față. Din fericire, o călugăriță mai în vârstă care a încercat să o liniștească a însoțit-o.
Spre surprinderea ei, Leda a constatat că brazilienii nu au acordat nici o atenție nudității lor. Asemenea sadhus-ilor îmbrăcați în cer din India, erau venerați și respectați. După un timp, Leda nu a mai simțit nicio rușine și i-a făcut plăcere să se plimbe nud în public.
O altă activitate în care s-au angajat călugărițele era cea a unui ordin mendicant, prozelitist. Cu aceste ocazii, două dintre surori se aventurau să iasă din mănăstire, goale, pentru a petrece un an rătăcind prin mediul rural. Aceștia ar vizita comunitățile mai îndepărtate și mai izolate și acolo oferă servicii medicale atât de necesare și efectuează alte activități caritabile.
Leda a participat la o astfel de călătorie la câțiva ani după hirotonire. Ea și o altă soră s-au aventurat pe jos urmând traseul Amazonului. Ei au condus un măgar bine dotat pentru a transporta medicamente și alte provizii și, de asemenea, pentru a-și servi nevoile sexuale. Leda s-a bucurat din plin de aventura ei și s-a simțit mândră de faptul că a revenit pe pașii necunoscutei călugărițe goale pe care o văzuse cu mulți ani în urmă.
Satele indiene pe care le-au vizitat i-au primit ospitalier. În primul rând, surorile goale nu au insistat, așa cum au făcut misionarii protestanți, ca indienii să fie îmbrăcați, o noțiune nebună în jungla tropicală, unde hainele tindeau să putrezească ușor. Surorile s-au adaptat cu ușurință la stilul de viață nativ și purtau stilurile de vopsea corporală ale gazdelor lor.
Călugărițele, datorită cunoștințelor intime de fiziologie animală, prestau și servicii veterinare. La o hacienda a sosit Leda, ei au reușit să alăpteze armăsarul hergheliei al proprietarului înapoi la sănătate și, pentru a arăta că era din nou sănătos, s-au împerecheat cu el în mod repetat. Într-un sat au ajuns în ziua Sfântului Francisc, data la care animalele erau binecuvântate în mod tradițional. Leda și tovarășul ei s-au alăturat sărbătorii prin împerecherea publică cu toate animalele aduse.
Întreaga afacere a durat câteva zile și Leda a deservit o mare varietate de câini, măgari, ponei, catâri, cai și chiar și un capibară. Toți au depus libații de sperma în vaginul Ledei și al însoțitorului ei. Abia la misiunile protestante Leda și tovarășul ei nu erau bineveniți. Acolo, un slujitor de obicei aspru al lui Hristos îi blestema și îi alunga, ca nu cumva călugărițele catolice zoofile nu-și corupe turma.
În cele din urmă, Leda și tovarășul ei și măgarul lor s-au întors, fericiți, bine bronzați de soarele tropical și acoperiți cu modele indiene de vopsea corporală. Alte două femei care ceruseră să se alăture fraternității, dornice să ia parte la stilul de viață liber oferit de ordin, le-au însoțit și ele. Ei au escortat, de asemenea, o turmă de copii orfani pe care i-au luat în călătoria lor.
Capitolul doi
După cum a aflat Leda, surorile goale ale Sfintei Maria Magdalena au slujit și printre prostituate și femei bătute. De mai multe ori o soră furioasă se confruntase cu un proxeneț brutal care o bătuse pe una dintre femeile lui. Surorile au ținut, de asemenea, un orfelinat și un spital unde femeilor sărace li se acordau servicii gratuite de naștere, iar prostituatele erau tratate pentru boli venerice. Câteva dintre surori fuseseră ele însele pe străzi și nimeni nu s-a gândit mai puțin la ele.
În orice caz, activismul ordinului în protejarea drepturilor femeilor s-a dovedit adesea jenant pentru Biserică. Ordinul era bogat, deoarece atât de multe fiice ale unor familii proeminente aveau tendința să i se alăture, aducându-și zestrea cu ei. Când surorile nu îl creșteau pe Cain în bordeluri, avocații lor îi provocau dureri de cap în tribunale sau în congres, ultimele două fiind un fel de bordeluri.
Într-o zi, o soră a înjunghiat un proxeneț pe străzile din Bahia. Bărbatul a dat cu piciorul una dintre acuzațiile sale pentru că a rămas însărcinată. Când călugărița îl întrerupse, el scoase un cuțit asupra ei. Călugărița nu fusese intimidată. Era o fostă prostituată, o fată dură și a ripostat. În încăierare, propria lamă a proxenetului îl înjunghiase. A fost doar o zgârietură și poliția sosise prompt pentru a controla lucrurile. Dar presa avusese o zi de teren.
Fără tragere de inimă, arhiepiscopul Montoya, șeful Bisericii braziliene, a fost nevoit să ia măsuri pentru a aduce ordinul de ascultare. A făcut o călătorie lungă cu trenul până la Recife și acolo sa întâlnit cu șeful ordinului. Mama superioră l-a primit în biroul ei în timp ce era nud, așa cum se cuvenea conform jurământului ei. Era o femeie frumoasă, a remarcat Montoya, deși penisurile tatuate pe față puteau distra atenția. Montoya doar a ridicat din umeri, aceasta era Brazilia și Roma era departe, departe. El știa de congregații din Amazon unde participanții, triburile indiene, urmau să asiste la Liturghie purtând doar vopsea pentru corp.
Cei doi clerici au vorbit pe larg. Montoya nu a vrut să umilească ordinul. Asistența lor socială era fără reproș și proxenetul merita tot ce a primit. Totuși, era necesară o demonstrație de penitență, cel puțin o plecăciune simbolică în fața autorității Bisericii. Ce s-ar cuvii, a întrebat mama superioră.
Montoya avea mai multe lucruri în minte. Jupuirea și tortura nu ar fi potrivite, deoarece se spunea că călugărițele se bucurau zilnic de înțepătura unei biciuiri bune, ca ispășire pentru păcatele lor trecute. Cicatricele multiple vindecate ale mamei superioare pe spatele ei gol și pe fese au dovedit că ea însăși i-a plăcut înțepătura genelor. A le nega să se culce cu fiarele ar fi împotriva jurămintelor lor și prea crud, în special față de fiare.
Poate, ia oferit mama superioară, ordinul ar putea sponsoriza o intrare în procesiunea de călărit pe burtă ținută în timpul Mardi Gras de la Rio. Montoya s-a gândit la asta, deși pe scurt. Călărea pe burtă a constat în a avea o femeie legată sub un cal nud, cu penisul calului în interiorul ei și picioarele legate de flancurile calului. Penisul a fost ținut dur de yerba dura, un precursor natural de viagra. Cei doi, femeie și cal, au fost ținuți astfel împreună trei zile și nopți. Bellyriders au condus astfel în public pe străzile din Rio, fără rușine și în uralele privitorilor, în timp ce erau escortați de o școală de dans samba.
Da, a fost de acord Montoya, asta i-ar fi bine, dacă ar fi o călugăriță care ar fi fost călărețul. Și, ca dovadă de smerenie, călugărița cu burtă ar trebui să fie de acord să slujească oral oricărui bărbat de pe stradă care a cerut acest lucru. Bine, a încuviințat mama superioară, deși cel mai bine ar fi să se încaseze o mică taxă, măcar una simbolică, pentru fiecare muie. Până la urmă, a remarcat mama superioară, erau adepți ai Mariei Magdalene și ar fi nepotrivit să-și ofere serviciile gratuit. O parte din fonduri ar putea merge la orfelinat și, bineînțeles, la arhiepiscop, pentru a-și susține munca evlavioasă.
Astfel, comanda a achiziționat mai mulți armăsari netăiați. Măgarii, deși bine echipați, s-au dovedit a avea picioare prea scurte pentru a putea călări pe burtă. Casa-mamă din Recife a văzut curând câteva călugărițe în pregătire. Leda s-a numărat printre călugărițele care au oferit voluntari și a așteptat cu nerăbdare să fie aleasă. În ciuda antipatiei ei față de bărbați, faptul că ar fi trebuit să-i arunce în aer în public nu a deranjat-o. La urma urmei, reputația comenzii ar fi sporită, iar banii adunați ar merge către o cauză demnă. Dar în primul an a fost aleasă sora Libida, deoarece era cunoscută pentru abilitățile sale orale ca prostituată înainte de a-și lua jurămintele.
Sora Libida a plecat curând la Rio însoțită de Leda, care urma să-i fie escortă. Pentru cele trei nopți de Mardi Gras, sora Libida a fost ținută goală și cuplată sub un cal într-un colț pe o arteră din Rio. Curelele ei au fost ținute suficient de slăbite încât fața ei să iasă de sub cal, totuși asigurată că penisul calului a rămas în interiorul ei. În cele trei nopți de Mardi Gras, un lung șir de bărbați s-au lăsat nerăbdători la coadă pentru a fi serviți oral de călugăriță.
Între timp, Leda stătea lângă ea, ținându-se de frâiele, răsunând un campanil pentru a atrage clienți și încasând plățile. Leda a simțit invidie, dar a luat problema filozofic, în curând va veni rândul ei. Mai degrabă, a fost nevoia ei să poarte un obicei în timpul Mardi Gras, primele haine pe care le purtase în peste zece ani, ceea ce s-a dovedit a fi mai urâtor.
În timpul zilei, sora Libida și calul ei erau așezați într-o curte retrasă din spatele catedralei. Cei doi rămăseseră cuplati și din când în când Leda îi injecta yerba dura în arbore pentru a o menține tare. Sora Libida a mers cu oarecare dificultăți după dracu’ de cal de trei zile. În cele din urmă, intrarea pe burtă a Bisericii s-a dovedit a fi un succes, iar cuferele arhiepiscopului s-au îngrășat și ordinul a adăugat o nouă aripă spitalului lor.
Curând a venit rândul Ledei să se plimbe pe burtă. Primele două nopți au fost fără evenimente. Deși a considerat că penisurile bărbaților sunt mai slabe în comparație cu cele ale cailor, ea a simțit cu nerăbdare tot ceea ce i-a cerut serviciile. Totuși, montura ei se dovedise greu de gestionat, neobișnuită cu sunetele și agitația din Rio. La începutul celei de-a treia nopți a avut loc accidentul. Calul Ledei a tresărit de niște artificii și a devenit înnebunit. Leda aproape că-l mușcă pe bărbatul pe care-l făcea când calul se ridică.
Călugărița însoțitoare, sora Martina, era tânără și fără experiență. Biata femeie fusese lovită de cal, își pierduse cunoștința și îi lăsase frâiele. Leda întinse mâna după buclele de piele atârnate de şa pentru a nu se scufunda adânc în puţ. Ea a simțit că trunchiul ei era dus într-o poziție verticală, în timp ce calul se ridica și presiunea din cunicul ei creștea, brutal. Apoi, inexorabil, gravitația a tras-o în jos. Ea a simțit ceva lacrimă în interiorul ei și o durere ascuțită în pisică și și-a pierdut din milă cunoștința.
Când s-a întors, trecuseră ore. Calul ei era oprit. Muzica de samba a umplut aerul în timp ce școlile de samba defilau. Sora Martina se ținea de frâiele. Avea un bandaj în jurul capului și unul dintre ochi era aproape închis. Leda a simțit răcoare împotriva pubisului și și-a dat seama cu groază că erau mingile calului. Ea luase tot axul, până la mâner. A fost trasă în țeapă.
Sora Martina a sfătuit-o să nu se miște. Răsăritul soarelui mai era la doar câteva ore distanță. Călugărițele trebuiau să se supună tabuului care ținea un călăreț cu burtă în țeapă legat până la sfârșitul celei de-a treia zile. De îndată ce răsărirea zorilor, ea urma să fie dezbrățată și dusă la operație. O ambulanță stătea pe lângă. Episcopul aranjase totul. A fost vina ei, a spus sora Martina, plângând, că nu s-a ținut mai tare de frâiele. Leda și-a atins fruntea și a iertat-o.
Axul avea impresia că i-ar fi ajuns până la gât, deși Leda știa că nu era posibil. A gustat, totuși, spermă de cal și știa că iese din interiorul ei. Dar trupul ei se simțea amorțit. Nu era nicio durere. De ce? Sora Martina i-a spus apoi că i s-au administrat medicamente pentru a ușura lucrurile. Leda a început să se roage rozariul și s-a resemnat cu soarta ei.
Leda își trecu mâinile pe burtă. Axul, simți ea, devenea flasc. În curând ar fi nevoie de mai multă yerba dura. Probabil că ar provoca daune suplimentare, chiar ar ucide-o de-a dreptul, dar yerba dura ar împiedica-o să ejaculeze mai mult în interiorul ei. Nu ar conta, știa ea, cu tot materialul seminal pe care calul o depusese în corpul ei, peritonita era un dat. Leda nu s-a gândit mai mult la chestiune. I-a făcut semn surorii Martina să aplice injecția. Ea nu ar muri pe un ax flasc. Curând a simțit o coloană caldă de carne de cal întărindu-se în ea.
Acum, spuse Leda, ea nu călătorise până la Rio doar ca să se întindă sub un cal. Lasă bărbații să se alinieze din nou, a rugat ea. Dacă ar fi să moară, ar fi mai bine să aibă până la urmă un penis în gură. Așa că sora Martina a început să-și sune campanile pentru a chema trecătorii și, în curând, au stat la coadă la Leda pentru a fi deserviți.
Sora vicleană Martina, totuși, a dublat prețul, pentru că a fi feliată de o femeie în țeapă era un privilegiu rar. Leda a supt curajos, înghițind cât a putut în starea ei de țeapă. Dar apoi mișcările ei stimulaseră calul la orgasm. Ea știa că va veni și și-a încredințat sufletul lui Hristos. Apoi, ea a simțit calul ei fulgerând și intră în ea și un flux de sperma umană și de cal i-a izbucnit din gură. Și-a pierdut cunoștința și sora Martina a crezut că s-a înecat în sperma de cal și i-a dat ultimele ritualuri.
Leda a fost dusă de urgență la operație de îndată ce a răsărit zorii. Perspectivele ei nu erau bune. Arhiepiscopul Montoya a avut grijă ca cei mai buni chirurgi să fie puși la dispoziție. În mod miraculos, Leda a supraviețuit. Ea și-a petrecut următoarele șase luni supusă operațiilor repetate și recuperându-se într-o clinică privată din Rio. Din păcate, prețul pe care l-a plătit a fost mare. Corpul ei a suferit leziuni extinse, în special tractul ei intestinal. Trebuia îndepărtat pântecele ei, o durerea constantă și mergea cu greu.
Când s-a întors la Recife, Leda a fost primită ca o eroină, iar surorile au făcut toate eforturile pentru a o menține confortabil. Dar Leda era capricioasă și deprimată. Tânjea după ax și și-a dorit în mod repetat să fi murit pe el. Încet, timpul i-a vindecat viziunea. Dispoziția ei s-a îmbunătățit considerabil când i s-a permis din nou să se împerecheze cu o fiară.
Ce-i drept, era un câine, un Labrador, ale cărui proporții nu erau nici măcar apropiate de cele ale unui cabalin. Întreaga aventură a fost nevoită să facă ceva pentru că suferea mult și a necesitat ajutorul mai multor surori pentru a o poziționa pentru a primi penisul câinelui. Când a simțit din nou senzația familiară a nodului din interiorul ei, Leda a plâns lacrimi de bucurie.
Doi ani mai târziu, când Mardi Gras s-a apropiat din nou, Leda a cerut din nou să i se permită să călărească. Tânăra ei, a explicat ea, și-a revenit și acum era o cavernă de căscat pentru labiile care nu se mai întâlnesc. Era gata să se împerecheze din nou cu un cal. Mama superioră i-a respins cererea. Ea își făcuse deja partea pentru comandă și trupul ei suferise destul.
Erau o mulțime de călugărițe mai tinere, cu vaginuri mult mai elastice, care erau dispuse să se plimbe pe burtă. Tocmai pentru că suferise atât de mult, a argumentat Leda, ar trebui să i se permită să se plimbe pe burtă. La urma urmei, știa că speranța ei de viață era scurtată, așadar, de ce să pună în pericol o altă soră? Cele două femei s-au certat mult pe puncte până când în cele din urmă Leda a câștigat acordul provizoriu al mamei superioare.
Așa că, cu câteva săptămâni înainte de Mardi Gras, Leda a recrutat-o pe Sor Martina pentru a o ajuta să se pregătească. A pus-o pe călugărița mai tânără să o dea cu pumnii în mod repetat pentru a se obișnui din nou cu obiectele mari. Durerea a fost chinuitoare la început dar în cele din urmă a reușit să găzduiască ambele mâini ale Sor Martinei. Era timpul să încercăm un cal.
În pregătirea procesului, mama superioară a insistat ca Leda să-și pună ordine în treburile. Tatăl Ledei murise de curând, oferindu-i o avere considerabilă. Leda era acum incredibil de bogată, dar gândul de a părăsi comanda și de a se retrage pentru a se bucura de averea ei nu i s -a întâmplat. În schimb, a făcut ca avocatul familiei să -și facă voința în care și -a donat toate mărfurile pământești la comandă.
Într -o dimineață, după masă, Leda s -a simțit din nou fizic și spiritual gata să primească din nou arborele de cai. O montură era pregătită pentru ea într -o sală de mănăstire. Acesta a fost un cal mare, un sânge cald, cel puțin 14 mâini înalte și cu un arbore care a scăpat considerabil la venirea. Mai multe surori au ajutat -o pe Leda până la ham și au legat -o ușor pe loc. Mama superioară a întrebat -o dacă este încă dispusă și Leda a dat din cap de acord. Apoi a primit absoluție și a început procesul.
Sora Martina a injectat penisul de cal cu Yerba Dura. Arborele a căzut încet din teacă. În timp ce este încă flaccid, sora Martina a ținut capul împotriva pizdei lui Leda. Arborele a continuat să se extindă și s -a strecurat cu ușurință în pizda ei distinsă. Leda a gemut atât de durere, cât și de plăcere și a fost așezată o bandă de piele între dinți. Arborele a devenit mai greu și mai mult.
Simțea că torsul ei este împins înainte de axul uriaș, dar frânghiile au ținut -o legată pe loc. Presiunea era intensă și frânghiile mușcau adânc în corpul ei. Inch pe centimetru, membrul a alunecat în Leda. În ciuda antrenamentului ei, distensia a fost incredibil de dureroasă. Leda era acum în lacrimi și mușca tare pe pielea din piele. Arborele a continuat să intre, fără încetare.
Mama superioară a întrebat -o dacă dorește să fie scoasă. Leda șopti și clătină din cap. Distanța brutală a continuat până când, în cele din urmă, Leda a avut aproape un picior de penis de cai în interiorul ei. Penetrarea se terminase. Acum era gata să fie condusă.
Călugărițele au lăsat -o să stea astfel un pic până când și -a recăpătat puterea. Frânghiile care țineau leda pe loc au fost strânse, astfel încât să nu fie prea puțin joc când calul s -a mișcat. Era doar o teacă vie înfășurată în jurul arborelui calului. Sor Martina a anunțat -o că era pe punctul de a începe să conducă calul. Leda și -a săpat fața în pieptul calului și a apucat buclele de piele atârnate în lateral. Primul pas l -a determinat pe Leda să strige, lăsând să meargă din piele.
Așa că Martina, la instrucțiunile Mamei Superior, și -a ignorat strigătele și a continuat să conducă calul încet în jurul holului. Leda a simțit uriașul piston care -și -a dat -o în interior cu fiecare pas. Se aștepta ca lacrima să apară în orice moment, dar țesutul ei cicatricial a ținut. Din cauza rănilor ei, Leda nu mai avea capacitatea de a orgasm, dar a început să simtă o excitare curioasă care o depășește. Da, știa că poate supraviețui calvarului și, dacă a ucis -o, a trecut de grijă.
Surorile au urmat curiosul procesiune cântând cântări și rugându -se. Între timp, mama superioară a ținut o mână pe porțiunea expusă a axului calului, măsurând când calul era gata să vină. La semnalul Mamei Superior, plimbarea a fost încheiată. Sora Martina a fost admonestată să țină calul constant. Leda privea cu ochii largi de sub cal.
Momentul adevărului se apropia. Deja simțea o căldură în timp ce precul calului o umple. Calul a început să se înnebunească și să se plimbe. Mama superioară a masat arborele și bilele pentru a coaxa orgasmul. O soră a împins pielea mușcată în gura lui Leda. Apoi a venit flacăra. Leda a simțit tremururile inițiale și apoi arborele a izbucnit și a crezut că s -a întâmplat inevitabilul, că arborele o sfâșiau într -adevăr în două.
Strigătul ei a fost auzit în afara zidurilor mănăstirii. Apoi, încet, arborele s -a retras și a ieșit din orificiul cavernos al lui Leda. Din fericire, în loc de sânge și de intestine, doar semenul a fost cel care a scos din ea. Surorile scandate de bucurie. Leda a supraviețuit. Procesul a fost un succes.
Leda s -a întors la Rio Mardi Gras și a supraviețuit nordului ei. Ea a reușit chiar să se afle la burtă pentru încă câțiva Mardi Grase. În cele din urmă, s -a retras din burtă, nevrând să nege onoarea altor surori. În cele din urmă, a fost numită mamă superioară și și -a guvernat surorile cu o mână blândă, dar fermă, câțiva ani.
În cele din urmă, ea a murit, în mod pașnic, în somn, în timp ce a fost legată sub un cal. Era încă destul de tânără, dar toate rănile pe care le -a suferit au contribuit la moartea ei. O mișcare a fost începută să o canonizeze, dar problema a fost abandonată de când Roma nu era simpatică; Cu toate acestea, acest lucru nu i -a împiedicat pe sfinții neoficiali să se recolteze în toată țara braziliană. Ea este cunoscută sub numele de Santa Leda La Empalada, iar aceste sanctuare cultivate de acasă prezintă o statuie de burtă Leda impalată cu întregul arbore de cai din interiorul ei. Pentru a asigura culturile bune și fertilitatea fiarelor lor, localnicii unge figura cu material seminal de animale.
La scurt timp după moartea lui Leda, misiunile protestante străine au exercitat presiune asupra guvernului brazilian pentru a reduce activitățile surorilor goale ale Mariei Magdalena. La rândul său, guvernul a presat Roma. Sfântul Scaun nu a căutat decât o scuză pentru a disciplina ordinea, iar Papa a făcut acest lucru. Bogăția Ordinului s -a dus la episcopie și la Roma, ceea ce a înăbușit toate protestele din ierarhia braziliană.
Surorile au fost forțate să devină o alergare a morii, îmbrăcată, ordin. Tatuajul facial al penisului a fost, de asemenea, scos în afara legii și călugărițele care încă au purtat au fost obligate să poarte o mască. Calitatea de membru a scăzut considerabil pentru ca multe surori să abandoneze ordinul, mulți fiind obligați din nou să recurgă la prostituție pentru a -și câștiga viața, din păcate. Dotările s -au uscat și, pentru că nu mai făceau fiicele unor familii braziliene proeminente în ordine.
Astfel, mult spre regretul întregii Brazilia, nu mai sunt călugărițe activiste goale care se rotesc, deși țara și străzile care îi protejează pe cei slabi și fără apărare. Mănăstirea lor încă stă, mai degrabă, mai degrabă, pe dealul cu vedere la Recife, deși, așa cum inspectorii bisericii verifică în mod regulat, nu au loc activități sexuale nefavorabile, doar rugându -se și post.
Cu toate acestea, orfelinatele și spitalele pe care le -au sponsorizat sunt încă active, deși acum secularizate. Într -un spital, o pictură mare în ulei onorează surorile și le arată angajate în diverse activități sexuale cu animale; Cu toate acestea, tabloul a fost mutat într -o cameră din spate, iar conducerea spitalului este reticentă să o arate vizitatorilor.
În ceea ce privește Rio Mardi Gras, o erupție de accidente fatale și cenzura guvernelor străine au determinat guvernul să interzică burtă în 1946. Cu toate acestea, se spune că, chiar și astăzi, femeile din Clasa Superioară Brazilia mai practică zoofilia, în confidențialitate din haciendas -ul lor din spate, adică. Din când în când, aceste familii vor găzdui o călugăriță itinerantă a ordinului (îmbrăcat) al Sf. Maria Magdalena, cu siguranță să fie prelevată pe Evanghelii. Călugărița ajunge de obicei conducând un măgar, pentru a -și transporta proviziile rutiere, desigur.
Braying -ul lui este de obicei auzit de -a lungul nopții ...
Sfârşit